Preţurile la raport. Datele statistice spun că o ciorbă care acum trei ani costa 20 de lei a ajuns la 30 de lei astăzi. Realitatea din piaţă arată că scumpirile sunt chiar mai mari. Creşterile accelerate de preţuri din HoReCa au făcut ca o masă la restaurant sau o cafea în oraş să fie mai scumpe în Bucureşti ori Cluj-Napoca decât la Roma, Atena sau chiar Paris
La o cafenea de specialitate din cartierul bucureştean Cotroceni, un croissant cu cremă costă 34 de lei, iar unul simplu (cu unt) e 20-25 de lei. Spre comparaţie, la el acasă, „la mama...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Auchan va deschide la finalul anului viitor un hypermarket de 7.000 mp în Sun Plaza, după ce Carrefour a renunţat la magazinul pe care îl avea în centrul comercial
- RO-Wine, cel mai mare festival de vinuri din România, celebrează 10 ani, într-o ediţie aniversară la Fratelli Studios
- Compania de curierat Sameday, controlată de grupul eMag, vrea să adauge încă 1.200 de easybox-uri la reţea până la sfârşitul anului şi să suplimenteze punctele de livrare de tip shop-in-shop din ţară
- Exclusiv ZF Corporate Radu Dinescu, Secretar General UNTRR: România are un deficit de 35-40.000 de şoferi pentru transportul de marfă. Polonia are 160.000 de şoferi din afara UE, iar România are 1.500
- IPP Holding, companie românească de servicii de retail marketing fondată de Ionuţ Valeriu Corniciuc, preia Imersia Multichannel Agency, furnizor de servicii integrate de distribuţie şi trade marketing