Producătorul de cosmetice Cahm Europe şi-a bugetat o creştere de 37%, dar se aşteaptă la un an cu presiune pe costuri şi cu consumatori prudenţi. „Anul 2024 va fi al celor care sunt cu adevărat competitivi“.

Cahm Europe, producător român de cosmetice destinate în special hotelurilor şi industriei de ospi­tali­ta­te, şi-a bugetat pentru anul acesta afaceri de 41 de mili­oane de lei, cu circa...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.