Producătorul de cosmetice Cahm Europe şi-a bugetat o creştere de 37%, dar se aşteaptă la un an cu presiune pe costuri şi cu consumatori prudenţi. „Anul 2024 va fi al celor care sunt cu adevărat competitivi“.
Cahm Europe, producător român de cosmetice destinate în special hotelurilor şi industriei de ospitalitate, şi-a bugetat pentru anul acesta afaceri de 41 de milioane de lei, cu circa...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Act for Food. Reţeta de creştere în industria alimentară: Lanţul scurt de aprovizionare, de la producător direct pe raftul magazinului
- Act for Food. Jagoda Zientara, Carrefour România: Peste 90% dintre furnizorii cu care lucrăm pentru produsele marcă proprie sunt români
- Act for Food. „Bucătăria“ din spatele raftului
- Un nou capitol Act for Food. E timpul să redescoperim gustul autentic şi să ne bucurăm de tot ce e mai bun!
- Supliment Act for Food. Ţară, ţară, vrem mâncare bună