Producătorul de cosmetice Cahm Europe şi-a bugetat o creştere de 37%, dar se aşteaptă la un an cu presiune pe costuri şi cu consumatori prudenţi. „Anul 2024 va fi al celor care sunt cu adevărat competitivi“.
Cahm Europe, producător român de cosmetice destinate în special hotelurilor şi industriei de ospitalitate, şi-a bugetat pentru anul acesta afaceri de 41 de milioane de lei, cu circa...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Un RO-Alert adevărat. Cât va mai trăi economia din creşterile de salarii şi pensii, în condiţiile în care industria scade dramatic, construcţiile rezidenţiale şi tranzacţiile imobiliare sunt la pământ, iar industria financiară şi de IT stagnează? Ironic,
- Grafic: Ce afaceri au cele mai cunoscute restaurante pescăreşti de pe litoral
- Satele româneşti au ajuns la 426 de puncte gastronomice locale. Cum facem să ajungem la 4.000, adică în fiecare comună câte unu
- Antreprenori locali. Dragoş Petrescu, grupul City Grill: Avem un an foarte bun, estimăm că vom finaliza cu 65 de milioane de euro afaceri
- Industria ciocolatei: au şanse 100 de mici artizani să umple un gol lăsat de fabricile mari?