Schimbare radicală în magazinele Lidl: Mărcile private ale Lidl au pe etichetă numele producătorului şi ţara. Laptele Pilos este produs în fabricile Napolact şi Olympus, smântâna în Polonia, iar caşcavalul de Lacto Food. Ce a determinat schimbarea?
♦ Unde şi cine produce laptele Pilos? Era o întrebare fără răspuns în urmă cu un an, dar acum pe etichetele produselor marcă privată ale Lidl apar fabrica, localitatea şi ţara....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Călin Costinaş, deputy CEO la Profi: Trebuie să dezvoltăm campioni locali, dar trebuie să aducem şi multinaţionalele să producă în România. La raft pui ce îţi cere consumatorul, nu doar ce produci intern
- Afaceri de la Zero. Sorin Baciu, un antreprenor din Iaşi, a ieşit dintr-un business de producţie şi a pornait magazinul online cu echipamente şi utilaje pentru industrie Uzinex, în care a strâns peste 300 de produse
- Producătorul de bere artizanală Ground Zero intră pe segmentul berilor de volum şi ţinteşte o creştere cu 15% a veniturilor în 2025, odată cu extinderea distribuţiei în retail
- Când va reveni piaţa berii pe plus: „Pe măsură ce trece acest moment, cu inflaţie şi incertitudini, vor creşte şi cantităţile de bere“
- Finlandezii de la Hesburger vor să dubleze numărul restaurantelor din România până la final de an. „Ne uităm la localităţi de peste 10.000 de locuitori“. Bugetul de investiţii al Hesburger pentru 2025 în România este de 5 mil. euro