Scumpirea mâncării continuă să-i sperie pe est-europenii năuciţi de coşmarul inflaţiei. În Ungaria, mâncarea s-a scumpit în ianuarie cu 6% în ritm anualizat şi cu aproape 2% lună la lună. La fel ca în Polonia, laptele este o problemă, preţurile crescând cu 5,8% într-un an. În Polonia, preţul untului a explodat cu 30%, cel al laptelui urcând cu 22%
Jurnaliştii de la Dennik N, un site de ştiri şi analize din Slovacia, au însoţit o familie slovacă obişnuită la obişnuitele ei cumpărături în Polonia şi au constatat că la un...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce a însemnat epoca Iohannis: De la vacanţa anuală la 3-4 city breakuri pe an şi cel puţin două vacanţe „mari”
- Ce a însemnat epoca Iohannis: Dedeman, de la 40 de magazine, a ajuns la 63 plus investiţii în birouri în România şi în hoteluri în Italia şi Elveţia
- Ce a însemnat epoca Iohannis: Cine îţi livrează pizza?
- Ce a însemnat epoca Iohannis: Peste 4.700 de magazine ca-n Vest! Din Vest
- Ce a însemnat epoca Iohannis: „E foarte bine ca atunci când ai succes să nu te fure peisajul”. Altex, de la 1,5 la peste 7 mld. lei afaceri