Supliment Branduri Româneşti. Analiză. Antreprenor străin creator de branduri româneşti. Meli Melo, Regina Maria, Alexandrion şi Aqua Carpatica sunt mărci autohtone creionate local de oameni de afaceri de peste graniţă
♦ Au venit în România acum câţiva ani sau acum câteva decenii şi fie s-au îndrăgostit de plaiurile mioritice, fie au găsit oportunităţi de business neexploatate şi au rămas. Ba...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Ce intră la categoria „Activităţi de spectacole, culturale şi recreative; reparaţii de produse de uz casnic şi alte servicii” aşa cum apare categoria la INS şi ce firmă conduce în fiecare segment de activitate inclus aici
- Marea Britanie interzice importurile de carne, produse lactate din Ungaria şi Slovacia după confirmarea unui caz de febră aftoasă
- Departamentul american de Justiţie lansează o anchetă privitoare la scumpirea dramatică a ouălor
- Brazilia vrea să-şi crească de aproape două ori exporturile de ouă pe fondul penuriei din SUA
- China ripostează în războiul comercial şi suprataxează produse agroalimentare din SUA şi Canada. Cât de vulnerabilă ar fi Europa în faţa unor tarife similare din partea Beijingului?