Takko: Piaţa de modă din România este foarte competitivă şi sensibilă la preţ
Retailerul de modă german Takko, prezent în România din 2006, a ajuns la 66 de magazine pe piaţa locală şi continuă expansiunea. Încă de la intrarea pe piaţă compania s-a extins an de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Act for Food. Reţeta de creştere în industria alimentară: Lanţul scurt de aprovizionare, de la producător direct pe raftul magazinului
- Act for Food. Jagoda Zientara, Carrefour România: Peste 90% dintre furnizorii cu care lucrăm pentru produsele marcă proprie sunt români
- Act for Food. „Bucătăria“ din spatele raftului
- Un nou capitol Act for Food. E timpul să redescoperim gustul autentic şi să ne bucurăm de tot ce e mai bun!
- Supliment Act for Food. Ţară, ţară, vrem mâncare bună