Tarabă în piaţă tradiţională la preţ de „insulă“ în mall. Cum poate concura corect un producător local de fructe sau legume cu marile lanţuri de retail, dacă trebuie să plătească pe tarabă un tarif mai mare decât valoarea mărfii? Dacă un hipermarket plăteşte 50 de lei pe lună pentru un metru pătrat dintr-un mall, „mamaie“ care vinde pătrunjel în piaţă este taxată cu cel puţin 60 de lei

♦ În timp ce primarii şi politicienii îşi fac campanii electorale prin pieţele agroalimentare, aceştia taxează micii producători cu chirii chiar mai mari decât plătesc cei cu mici...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.