CONFERINŢA BRANDURI ROMÂNEŞTI 2024
Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan: Cred că multe mărci locale sunt deja bine consolidate aici, au nevoie doar de o poveste şi o reţea de distribuţie ca să meargă pe alte piete
Demersul de a face mărci private include ideea de a le duce şi în alte ţări şi noi vrem să creăm produse marcă proprie în România, pe care să le ducem şi în magazinele din alte...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Alin Burcea, Paralela 45: Turismul românesc este un produs destul de bun, dar nu este bine promovat. Avem nevoie de bani, de o strategie de promovare
- Ofelia Iancu, Leasing Director, Veranda Mall: Contăm mult pe branduri româneşti. Dintre retailerii de spaţii, cam 50% sunt români, iar la cei cu spaţii temporare cam 90%
- Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan: Cred că multe mărci locale sunt deja bine consolidate aici, au nevoie doar de o poveste şi o reţea de distribuţie ca să meargă pe alte piete
- Raul Ciurtin, cofondator, Verdino: Oportunităţile pentru businessurile româneşti sunt în primul rând în Europa de Est. Ca să te numeşti brand, trebuie să fii campion undeva şi cel mai uşor este la tine acasă
- Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail, Iulius: Traficul de clienţi din centrul comercial Iulius Town din Timşoara a crescut în S1/2024 cu 10% an/an. O parte semnificativă provine din judeţele limitrofe, dar în weekend avem şi vizitatori din Serbia şi Un