Vânzările de biscuiţi au ajuns la 2,5 mld. lei. Mondelez domină piaţa cu o cotă de 23%: „Oreo şi Milka nu s-au produs în România“. În medie, fiecare român a mâncat 24 de pachete de biscuiţi pe an, adică două pachete pe lună

În anul 2024, România a vândut 67.000 de tone de biscuiţi dulci în retail, în valoare de 2,5 miliarde lei (500 mili­oane de euro), conform Euromonitor International. Mondelez domină...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.