Vânzările de biscuiţi săraţi au fost la un pas de 1 mld. lei în 2024: brandul românesc Croco de la Oneşti domină piaţa, depăşind multinaţionalele Mondelez şi Alka. Brandul Croco s-a vândut de două-trei ori mai mult decât brandurile TUC şi Toortizi anul trecut

Brandul românesc de biscuiţi Croco a „bătut“ în vânzări brandurile TUC şi Toortizi ale multinaţionalelor Mon­de­lez şi Alka. Croco, produs într-o fabrică în Oneşti (judeţul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.