Veranda Mall, centru comercial dezvoltat în zona Obor, intentionează să deruleze un nou proces de extindere în următorii ani
Veranda Mall, centru comercial dezvoltat în zona Obor, pe platforma Prodplast, intentionează să se extindă în următorii ani, pentru a putea acomoda diferite concepte de magazine, estimând...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ofelia Iancu, Leasing Director, Veranda Mall: Contăm mult pe branduri româneşti. Dintre retailerii de spaţii, cam 50% sunt români, iar la cei cu spaţii temporare cam 90%
- Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan: Cred că multe mărci locale sunt deja bine consolidate aici, au nevoie doar de o poveste şi o reţea de distribuţie ca să meargă pe alte piete
- Raul Ciurtin, cofondator, Verdino: Oportunităţile pentru businessurile româneşti sunt în primul rând în Europa de Est. Ca să te numeşti brand, trebuie să fii campion undeva şi cel mai uşor este la tine acasă
- Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail, Iulius: Traficul de clienţi din centrul comercial Iulius Town din Timşoara a crescut în S1/2024 cu 10% an/an. O parte semnificativă provine din judeţele limitrofe, dar în weekend avem şi vizitatori din Serbia şi Un
- David Alb, acţionar Senneville : Lucrăm la o fabrică nouă, în judetul Hunedoara, şi urmează încă o unitate de productie. Unitatea 1 este gândită pe produse traditionale şi cu unitatea a doua ţintim spre export şi zona horeca