www.zfcorporate.ro
Un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank
ZF 15 minute cu un antreprenor. Alexandru Lascăr, Stay Fit Gym: Am investit anul trecut circa 8 mil. euro în dezvoltare şi am ajuns la 35 de centre. Ţinta e ca până la final de 2025 să urcăm la 55 de unităţi
♦ Reţeaua de săli de fitness are prezenţă în 15 oraşe şi vizează să se extindă în localităţi mai mici, cu sub 100.000 de locuitori, acolo unde există oportunităţi de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Balkanica, firmă care distribuie produse autohtone în comunităţile de români din Europa şi SUA, vrea să intre pe piaţa locală cu bunuri din regiune. „Distribuim deja 80 de articole din Bulgaria, din Turcia şi vrem şi din al
- AD Auto Total, una dintre cele mai mari companii antreprenoriale din România, vrea să ajungă jucător regional. A cumpărat o companie din Bulgaria şi a intrat şi pe piaţa din Ungaria. „În trei ani, ţintim venituri de 1 miliard de euro la nivelul grupului“
- Ar putea trece piaţa HoReCa printr-o redresare majoră în 2026? Vasi Andreica, Ted’s: „Am exagerat cu preţurile la nivelul pieţei şi asta se va întoarce împotriva noastră. Impactul e ca şi iminent şi cred că ne va lovi în primăvara anului viitor“
- ZF 15 minute cu un antreprenor. Mizar, o afacere pornită în Bacău şi activă în producţia şi retailul de modă, îşi propune ca 2026 să fie anul consolidării: „Ne aşteptăm ca prima parte a anului să fie dificilă, având în vedere prudenţa recentă la cumpărătu
- Cris-Tim, cu o istorie de 33 de ani de ani, a fost şi a rămas o afacere de familie. Cum îşi propune grupul dublarea businessului în cinci ani? „Viteza în luarea deciziilor într-o industrie atât de dinamică precum FMCG este cheia“. Compania are în plan inv