ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi UniCredit Bank
ZF 15 minute cu un antreprenor. Cum reuşeşte un retailer local din Vrancea să se lupte cu marile branduri internaţionale? „Trebuie să mergem în toate localităţile relevante şi să aducem produse româneşti“
♦ Investiţiile companiei Paco Supermarket pentru anul acesta se ridică la circa 2 milioane de euro, bani care vor merge către deschiderea de noi magazine şi către dezvoltarea unei hale...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- One United Properties raportează vânzări şi pre-vânzări rezidenţiale de 45 mil.euro în T1 2025 şi are în construcţie 4.041 de apartamente, alături de spaţii comerciale şi birouri
- Paştele aduce vânzări mai mari pentru legumicultori. „Am lansat un pachet cu tot ce ai nevoie pentru a petrece sărbătorile acasă fără grija cumpărăturilor”
- Afaceri de la zero. Emilia Florea a pornit în satul Poieni, comuna Piatra Şoimului din judeţul Neamţ, brandul de invitaţii de nuntă Remembrance, care a ajuns la afaceri de 50.000 de euro după doi ani. „Am pornit cu 200 de lei şi un vis”
- Câte produse româneşti sunt pe rafturile hipermarketurilor şi supermarketurilor din România?
- Fabricile din industria de panificaţie vând peste 7 milioane de cozonaci de Paşte