ZF Agropower. Reţeta unui distribuitor de ingrediente care ţinteşte 100 mil. euro: a ajuns la 150 de angajaţi în şase ani şi vinde 3.500 de produse către 5.000 de cofetării, patiserii, restaurante şi hoteluri

♦  „Cel mai greu a fost să construim portofoliul de produse. Niciunul dintre brandurile pe care le vindem astăzi nu era în România şi nu ştiau nivelul ridicat al pieţei de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.