Analiza de luni. Investiţii de sute de milioane de euro au transformat piaţa hotelieră din România: hotelurile clasificate la patru stele au ajuns la o cotă de piaţă de 27% după ce la începutul anilor 2000 porneau de la sub 2%
♦ În anul 2000, România număra doar 14 hoteluri de patru stele, numărul acestora a ajuns la 430 în 2024. Multe dintre brandurile hoteliere locale au intrat pe acest segment şi mulţi...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Piaţă mai mică, turişti mai puţini, dar business mai bun. Hotelurile din România au cel mai bun grad de ocupare dintre ţările din regiune
- Hotelurile din România au cel mai bun grad de ocupare dintre ţările din regiune. Cu toate că piaţa şi numărul de turişti sunt mai mici, businessul este mai bun. Hotelurile din piaţa locală au avut un grad mediu de ocupare de aproape 52%
- Grafic: Evoluţia numărului de pasageri de pe aeroporturile locale în primul trimestru din anii 2018-2025
- Retrogradări de rating, inflaţie, instabilitate, dar vacanţele rămân de neatins: traficul pe aeroporturi a crescut cu 8% în primul trimestru din acest an
- Pagina verde. Pariu de antreprenor. Cum te alături unui grup select de 100.000 de branduri din Europa care mizează pe soluţii sustenabile: construieşti o unitate de cazare care foloseşte energie regenerabilă, reduci inteligent consumul de apă şi electrici