Balenciaga, Karl Lagerfeld, Bulgari, Dior Fashion sunt doar câteva nume prezente în regiune, dar încă nu au magazine monobrand în România, în timp ce Saint Laurent, Celine sau Hermes au pariat deja pe piaţa locală
♦ Hotelurile de lux atrag şi mărci de lux: pe măsură ce va creşte turismul, cine se va caza la 5 stele va căuta şi magazine exclusiviste.
Expansiunea hotelurilor afiliate...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ioan Popa, fondatorul Transavia: "Sunt un optimist. Mi-am propus că în următorii cinci ani să triplez cifra de afaceri şi profitul"
- ANAF a identificat 22.000 de persoane care au obţinut venituri de 260 mil. lei din închirierea apartamentelor pe Airbnb. Doar 20% din piaţă funcţionează în legalitate
- Ce va fi săptămâna aceasta în business, 31 martie - 4 aprilie 2025
- Ministerul Economiei a promovat România în Germania, Italia, Regatul Unit şi Polonia anul trecut. Pentru anul acesta, a alocat 16 mil. lei, în scădere faţă de anul trecut, pentru promovarea turismului local
- ANAF a pus ochii pe apartamentele Airbnb şi Booking. Autoritatea a identificat peste 22.000 de persoane care au închiriat în regim hotelier apartamente şi case, de pe urma cărora au obţinut venituri de 260 mil. lei în 2023 şi 2024