Cele mai importante zece evenimente din turism în 2024. România devine o piaţă tot mai interesantă pentru grupurile de turism internaţionale
Piaţa locală de turism devine tot mai interesantă pentru grupurile internaţionale de turism, care fie aleg să achiziţioneze companii locale, fie încheie parteneriate pentru a deschide...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Hotelurile de pe litoralul bulgăresc se confruntă cu penurii de forţă de muncă înaintea sezonului estival
- Oradea, poartă către Vest, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania.Răzvan Pîrjol, Turism Felix: Băile Felix trebuie să se repoziţioneze, din staţiune de tratament să devină destinaţie de wellness
- Mai multă prudenţă în cheltuieli: companiile ar putea apăsa frâna călătoriilor în scop de business însă este aşteptată
- România are şanse mici să prindă turismul de masă din Bulgaria sau Grecia, dar poate atrage turiştii individuali pe diferite nişe. „Putem creşte cu 20% pe an, iar în 7 ani putem ajunge la 10 milioane de turişti străini“
- Supliment ZF Branduri româneşti. „Made in Ro“ – între naţionalism şi globalizare