Daniel Ben Yehuda, şeful hotelului de cinci stele Sheraton din Capitală: „Segmentul de food & beverage generează 40% din afaceri în lunile de toamnă când avem evenimentele de business“. 80% dintre clienţii care se cazează la hotel sunt străini
Hotelul de cinci stele Sheraton din Capitală, cu afaceri de 52,8 milioane de lei anul trecut, şi-a crescut gradul de ocupare şi încasările cu 10-15% în septembrie iar oficialii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Nota de plată a vacanţelor din vară. Turiştii români au lăsat 2,6 mld. euro pe vacanţele în afara ţării în această vară
- Daniel Ben Yehuda, şeful hotelului de cinci stele Sheraton din Capitală: „Segmentul de food & beverage generează 40% din afaceri în lunile de toamnă când avem evenimentele de business“. 80% dintre clienţii care se cazează la hotel sunt străini
- Vacanţele, o necesitate pentru români. Turiştii români au scos din buzunare 2,6 miliarde de euro pentru vacanţele în afara ţării în cele trei luni de vară, în timp ce străinii nu au fost la fel de darnici cu călătoriile în România
- Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan: Cred că multe mărci locale sunt deja bine consolidate aici, au nevoie doar de o poveste şi o reţea de distribuţie ca să meargă pe alte piete
- David Alb, acţionar Senneville : Lucrăm la o fabrică nouă, în judetul Hunedoara, şi urmează încă o unitate de productie. Unitatea 1 este gândită pe produse traditionale şi cu unitatea a doua ţintim spre export şi zona horeca