GEN Z Lifestyle. Călător pe Via Transilvanica, drumul care uneşte: „Poţi să iubeşti România dacă o cunoşti, dacă o iei la pas, dacă vezi cât de frumoasă este. Haideţi să nu le mai spunem tinerilor să fugă din ţară. Să le arătăm că avem o speranţă, o bucurie. Asta este Via Transilvanica“

♦ Un brand care s-a impus discret, dar cu forţă, un brand care te invită să descoperi o ţară, locuri şi oameni, un brand care are toate şansele de a fi ambasadorul României în anii...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.