Harta turistică a României. România numără sute de obiective turistice, însă nici cele mai populare monumente nu ajung la nivelul unui castel din Austria sau Anglia
♦ ZF Special. Colecţie de hărţi de business. Cum arată România la 103 ani de la Marea Unire.
♦ Circa 75% din turiştii care îşi petrec vacanţele în România sunt...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Românii, la înmormântarea Papei Francisc. Numărul biletelor de avion vândute, de 4 ori mai mare
- Piaţa de M&A este extrem de relevantă pentru că arată interesul unor investitori pentru o ţară, o economie, o piaţă. O tranzacţie de M&A poate schimba un întreg ecosistem local, pentru că un investitor vine cu bani, know-how, pieţe de desfacere şi relaţii
- Investitorii anunţă 1.000 de camere de hotel noi în Bucureşti în următorii doi ani. Cushman & Wakefield: Estimăm o creştere suplimentară a performanţei pieţei hoteliere pe fondul aderării României la Schengen
- Piaţă mai mică, turişti mai puţini, dar business mai bun. Hotelurile din România au cel mai bun grad de ocupare dintre ţările din regiune
- Hotelurile din România au cel mai bun grad de ocupare dintre ţările din regiune. Cu toate că piaţa şi numărul de turişti sunt mai mici, businessul este mai bun. Hotelurile din piaţa locală au avut un grad mediu de ocupare de aproape 52%