Lanţul Ensana Health Spa Hotels din Sovata: Turiştii vin la recuperare şi stau trei-patru nopţi. „Pe septembrie am avut un grad mediu de ocupare de 80% şi estimăm acest nivel şi în octombrie.“
♦ Compania deţine hotelurile Sovata (patru stele), Brădet (patru stele) şi Ursina (trei stele), fostul Făget. Cele trei hoteluri au în total 800 de locuri cazare în 400 de camere....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lanţul Ensana Health Spa Hotels din Sovata: Turiştii vin la recuperare şi stau trei-patru nopţi. „Pe septembrie am avut un grad mediu de ocupare de 80% şi estimăm acest nivel şi în octombrie.“
- Exclusiv ZF Corporate Eduard Alexianu, Director Comercial, Merlins Beverages: Antreprenorii trebuie să ţină cont de studii sociologice şi ştiinţifice, dar un element important este şi intuiţia antreprenorială
- Grupul Alexandrion l-a recrutat pe Jason Wischhoff, cu peste 20 de ani experienţă în industria ospitalităţii, în funcţia de managing director, responsabil pentru conducerea proiectelor de ospitalitate şi franciză ale companiei
- Nota de plată a vacanţelor din vară. Turiştii români au lăsat 2,6 mld. euro pe vacanţele în afara ţării în această vară
- Daniel Ben Yehuda, şeful hotelului de cinci stele Sheraton din Capitală: „Segmentul de food & beverage generează 40% din afaceri în lunile de toamnă când avem evenimentele de business“. 80% dintre clienţii care se cazează la hotel sunt străini