Operatorii din turism sunt optimişti pentru 2025 şi se aşteaptă la venituri mai mari decât anul trecut. 65% dintre antreprenorii din turism estimează creşteri între 5% şi 10%
♦ În 2024, clienţii au fost mult mai atenţi la preţuri, motiv pentru care 52% dintre respondenţii sondajului au spus că preţul este un important factor de decizie pentru turişti,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Hotels for sale. Operatorii din turism au scos la vânzare aproape 650 de hoteluri şi pensiuni din toată ţara, cu 20% mai multe faţă de anul anterior
- Interviu ZF. Grupul hotelier Radisson nu mai are timp de pierdut. „Proiectele greenfield sunt în regulă, dar durează trei-patru ani să fie gata şi să producă bani. Dacă luăm un hotel deja construit, într-un an va produce bani“
- Wizz Air relochează zborurile de la Bucureşti către Budapesta de pe Aeroportul Otopeni pe Aeroportul Băneasa, începând cu 30 martie
- Studiu Visa: peste jumătate dintre români plănuiesc vacanţe de iarnă la munte, iar 3 din 4 vor plăti digital
- Valentin Şoneriu, CarmOlimp: Firmele medii din HoReCa vor intra fie sub umbrela unor lanţuri, fie în asociaţii pentru a putea beneficia de achiziţii comune. Piaţa se va polariza în următorii ani