Analiză
Turismul în România: potenţial mare, rezultate nesemnificative şi nevoie de schimbare la nivelul companiilor
România a ratat startul dezvoltării turistice devenit posibil după 1989. În ultimii 25 de ani politicile publice prea putin eficiente s-au concretizat într-un mediu economic mereu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF/CES Planul de business al României. Cum va arăta planul de business al României: indiferent ce se întâmplă în politică, businessul merge mai departe
- Grafic: Unde sunt principalele artere comerciale din Bucureşti versus cele mai scumpe din lume
- Grafic: Cele mai extinse lanţuri de cafenele din Europa
- Craiova, oraş de business şi centru cultural - proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Bacolux a deschis în 2024 cel de-al cincilea hotel din grup, la Covasna. „Ceea ce la început a fost o întâmplare a devenit definitoriu pentru noi - revitalizăm hotel
- Cât câştigă companiile aeriene low-cost din vânzarea biletelor şi de unde vine restul încasărilor? Wizz Air, cel mai mare operator local, obţine doar 56% din vânzarea de bilete