Semnalele pozitive pentru economie vin tot din industria auto. Daimler măreşte cadenţa uzinei din Sebeş, iar Dacia atrage în România noi furnizori
Daimler va lansa în producţie o nouă cutie de viteze în România, iar Dacia are în plan să crească numărul furnizorilor locali pentru o eficienţă mai mare a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- De ce polonezii pot şi noi nu? În mai puţin de doi ani, firmele din Polonia au făcut zece tranzacţii pe plan local în zece domenii diferite. Spre comparaţie, nicio companie românească nu a făcut achiziţii în cea mai puternică economie din regiune
- Bursă. Cei mai activi zece brokeri de la bursă au intermediat tranzacţii de 1,7 mld. lei în octombrie. BT Capital Partners, BCR şi TradeVille au avut 47% din piaţă
- Fredrik Stenmo, fondul de investiţii Oresa: A fost momentul potrivit pentru ca La Fântâna să intre sub un nou acţionar care vrea şi are posibilitatea de a extinde reţeaua geografic
- Producătorul de perne şi pilote Meltem Textil din Mizil va demara anul viitor construcţia unei noi fabrici. „Am semnat contractul pe Tranziţie Justă.“
- Oraşele mari sunt legate pe cale aeriană doar prin escală la Bucureşti. Nu există zboruri directe Iaşi-Timişoara sau Oradea-Constanţa