Tranzacţiile schimbă nu doar acţionari, ci şi branduri. Cum îşi face loc pe piaţă un nume nou?
Cel mai frecvent, schimbările de brand au loc ca urmare a schimbării de acţionariat. Este, astfel, cazul băncilor First Bank (anterior Piraeus), al magazinelor de bricolaj Brico Dépöt...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Răzvan Popescu, CEO Romgaz: Fără o energie sigură şi un preţ competitiv este foarte greu să ai o industrie în creştere în România şi în Europa
- Supliment Retail. Analiză. Se reconturează piaţa de lux, cu Calea Victoriei în prim-plan şi cu branduri de top care îşi (re)pun România pe hartă
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment Retail. Analiză. Harta consumului, o copie fidelă a hărţii salariilor: zonele sărace consumă puţin, iar cele bogate au „mână mai largă“
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment Retail. Analiză. Radiografia pieţei de centre comerciale. România este încă o piaţă nesaturată, densitatea e sub media altor ţări din regiune, iar potenţialul de creştere vine din apetitul consumatorilor pentru branduri internaţionale
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment Retail. Analiză. Un model de dezvoltare sustenabilă: investiţiile în retail trebuie dublate de investiţii în producţia de alimente, băuturi şi bunuri de îngrijire