Bursă. Ministerul Finanţelor vinde începând de vineri, 7 februarie, titluri de stat Fidelis, în prima emisiune din acest an. Dobânzile ajung până la 7,95% pentru lei şi 6,25% pentru euro
Ministerul Finanţelor a anunţat începerea unei noi emisiuni de titluri de stat Fidelis în perioada 7-14 februarie. Instrumentele sunt neimpozitabile atât la tranzacţionare, cât şi la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sorin Pâslaru, ZF: Ce putem înţelege din noua politică globală americană în al doilea mandat Trump? Este vorba de americano-centrism? Cum va arăta lumea următoarelor decenii?
- Studiu Concordia. Creşterea economică din România a fost făcută de cei 4 mil. de angajaţi privaţi şi 3 mil. de cetăţeni români plecaţi în străinătate. Cota unică de impozitare a jucat un rol important
- #ZFPowerSummitSpeaker. Gestionează dezvoltarea unuia dintre cele mai mari portofolii de regenerabile din regiune. Konstantinos Mavros, CEO al PPC Renewables, participă la ZF Power Summit 2025
- Urmează conferinţa ZF HR Trends: „2025, un an decisiv pentru HR: la răscrucea între inovaţie şi rezilienţă”. Industria şi IT-ul pierd teren, dar sănătatea şi educaţia cresc: top 10 sectoare cu cele mai multe joburi disponibile
- Bilanţ al Consiliului Concurenţei: România, ieftină, dar vulnerabilă: ritmul creşterii economice încetineşte, iar inflaţia muşcă din avantajul preţurilor mici. În plină dezvoltare a economiei, România trebuie să îşi valorifice punctele forte