România este al doilea mare producător de biciclete din UE, dar locuitorii săi stau blocaţi în trafic pentru că nu au cum să ajungă la muncă pe două roţi
Mobilitatea made in RO mai livrează un paradox în contextul în care România este al doilea mare producător din UE de biciclete, dar locuitorii din Bucureşti, de exemplu, pierd în trafic,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Argument Top 1.000 Cele mai mari companii din România 2025
- Pulsul pieţei de capital: bani există, investitorii caută oportunităţi, iar Bursa trebuie să ofere soluţii. Avem nevoie de mai multe companii private care să facă pasul spre listare
- Anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România, ediţia a opta, disponibil începând de astăzi: de la 600 mld. lei la peste 1.200 mld. lei în opt ani
- Sorin Pâslaru, ZF: Cum facem ca Bursa să reflecte puterea în creştere a economiei româneşti?
- Spitale noi de stat îşi fac în sfârşit loc în România: două spitale la Cluj-Napoca şi unu la Oradea, de 1,9 mld. lei în total, sunt în construcţie. Când vor fi gata