Surse: Grupul olandez FrieslandCampina, proprietarul celui mai cunoscut brand de lapte, Napolact, vrea să vândă afacerea din România. De cealaltă parte, Sole Mizo din Ungaria, în spatele căreia se află Sandor Csanyi, ar fi cel mai interesat cumpărător
Grupul olandez FrieslandCampina, care deţine brandul Napolact, unul dintre cele mai puternice branduri din sectorul lactatelor, vrea să vândă operaţiunile de pe plan local, conform surselor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Deloitte M&A 2025. Georgiana Singurel, Deloitte România: În 2024, Consiliul Concurenţei a analizat 104 concentrări economice, în creştere cu 40% faţă de 2023, aceasta reprezentând, totodată, cel mai ridicat număr din ultimii 21 de ani
- Mihaela Feodorof, Performanceway: Onestitatea, claritatea în gândire şi coerenţa în acţiuni sunt cele mai valoroase trei calităţi pe care trebuie să le aibă un lider român în 2025
- Primele date din 2025 despre comerţul internaţional al României: Veste proastă pentru economie: importurile au crescut cu 10% în ianuarie, iar exporturile doar cu 2%
- Sergiu Manea, CEO BCR: Statul român e un furnizor de servicii pentru 25 milioane de oameni - cu o cotă de piaţă de 100%, şi trebuie să înţeleagă asta. Iulian Stanciu, preşedinte eMAG: Statul a prioritizat digitalizarea serviciilor prin care încasează bani
- Primele date din 2025 despre comerţul internaţional al României. Vestea bună: exporturile cresc pentru a doua lună la rând. Vestea proastă: deficitul comercial creşte cu 40% din cauza importurilor