Atenţie. Un val masiv de disponibilizări ar putea mătura industria auto a Ungariei. Companiile auto încearcă să facă faţă situaţiei globale restructurând întâi programul de lucru, însă nu este sigur cât de sustenabilă este această soluţie
Industria maghiară se confruntă din ce în ce mai mult cu un fenomen cunoscut drept „şomaj intern“, însemnând o situaţie în care companiile îşi păstrează forţa de muncă în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ford va livra de la Craiova din 2025 Puma Gen-E, maşina electrică cu 523 de kilometri autonomie în oraş
- SUA propun un împrumut de 7,54 miliarde de dolari pentru joint venture-ul Stellantis-Samsung în domeniul bateriilor
- Ungaria îşi creează o nouă companie aeriană cu ajutor din China
- Ford a prezentat oficial primul automobil electric produs în România, cu baterii asamblate la Craiova – Puma Gen-E, cu o autonomie de 376 km. Puma Gen-E este construită în fabrica Ford Otosan din Craiova şi debutează pe piaţa din România cu un preţ de la
- Grafic: Top 10 mărci după numărul de maşini noi înmatriculate în intervalul ianuarie-noiembrie