Cu un pas în urmă. Cum reuşeşte iar Polonia să ia faţa României? Cel mai mare aeroport din Polonia e la ani-lumină de Otopeni, care se sufocă sub propria creştere
♦ Pentru Otopeni există planuri de extindere şi modernizare, însă doar pe hârtie ♦ În 2018, a fost dată o hotărâre de guvern care prevedea extinderea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aeroportul Shenzhen deschide un terminal de mărfuri în Budapesta
- Spania amendează cinci companii aeriene low-cost cu 179 milioane de euro pentru practici „abuzive“
- Uzina gigantului chinez CATL îşi va începe producţia în 2025
- Lista constructorilor auto care anunţă ample restructurări devine tot mai mare, iar zeci de mii de locuri de muncă din industria auto europeană sunt ameninţate. Însă disponibilizările sunt la ordinea zilei în numeroase alte industrii europene
- ZF Investiţi în România! Un proiect ZF&CEC Bank. Răzvan Roşculeţ, Arval România: Sunt companii care pornesc de la început cu o limită a mediei de CO2 la nivel de flotă. Au optat întâi pentru hibrid şi ulterior pentru electric