Cum încearcă Ungaria să-şi repornească economia şi să aducă bani la buget cu şantiere de infrastructură şi cum vrea Polonia să facă din calea ferată coloana vertebrală a mobilităţii. În România, gradul de electrificare a căilor ferate este de 38%, în Cehia este de 34%, în Polonia este de 63%, în Bulgaria este de 74%.

Ministrul maghiar al transpor­turilor János Lázár a spus clar de ce Ungaria are nevoie de autostrăzi şi drumuri rapi­de: cu cât sunt mai multe, cu atât mai mulţi bani face statul....
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.