Nicola Torregiani, Subaru Italia: Dacă vrei să ai grijă de clienţi, ca să revină în viitor, întâi trebuie să ai grijă de dealeri
♦ Dincolo de clienţi, mărcile auto duc în 2025 o „luptă“ pentru dealeri ♦ În condiţiile în care mai bine de cinci mărci noi au intrat sau vor intra în doar câteva...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Start ratat pentru industria României: producţia scade cu 3% în ianuarie 2025
- Nicola Torregiani, Subaru Italia: Dacă vrei să ai grijă de clienţi, ca să revină în viitor, întâi trebuie să ai grijă de dealeri
- Volkswagen se bucură de un bestseller surpriză pe fondul dificultăţilor financiare
- Mercedes îşi dublează capacitatea de producţie în Ungaria, noua fabrică din Kecskemet urmând a fi deschisă în acest an
- Toyota se gândeşte să exporte din UK către SUA pentru a evita tarifele lui Trump