Valea Oltului şi podul Giurgiu–Ruse, două dintre cele mai tranzitate drumuri din România, se închid în plin sezon de concedii şi întârzie exporturi de miliarde de euro. „Vor fi costuri logistice suplimentare, întârzieri în livrarea mărfurilor. Va fi grav“

♦ Dacia are 2.200 de transporturi de camioane pe săptămână pe Valea Oltului ♦ Şi Ford este afectat, pentru că primeşte componente din centrul ţării ♦ FAN Courier are zilnic...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.