Cât de mult vând asigurătorii prin brokeri şi cât prin bănci, agenţi, angajaţi proprii sau electronic? Care sunt canalele de distribuţie ale asigurărilor?

Companiile de brokeraj sunt şi vor rămâne o parte integrată a pieţei asigurărilor, fiind principalul canal de vânzare a asigurărilor, cu 16 mld. lei prime distribuite în anul 2024, urmate de agenţi, cu 4 mld. lei prime distribuite. Băncile completează podiumul, cu peste 1,3 mld. lei prime distribuite

♦ Pe zona asigurărilor generale, companiile de brokeraj au intermediat în anul 2024 prime de peste 15 mld. lei, fiind urmate de agenţi cu peste 1,6 mld. lei şi angajaţii proprii ai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.