Kearney: Peste jumătate din interacţiunile bancare din România pentru achiziţionarea de produse noi sunt exclusiv digitale, aproape dublu faţă de 2020

Peste jumătate (57%) dintre interacţiunile pe care românii le au cu băncile lor în ceea ce priveşte achiziţionarea de produse noi se desfăşoară prin canale digitale, nivel aproape dublu...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.