Auchan: „Rolul regional al României va creşte“. Kaufland: „Inovaţia digitală va aduce competitivitate“. Coca-Cola: „Continuăm să investim“. Carrefour: „Schengen e benefic“. Pepsi: „Avem angajament pe termen lung“. Oscar Downstream: „Economiile au nevoie de petrol“. Zentiva: „Producţia de medicamente, strategică“. Allianz: „Creşte nivelul de trai“

Proiect ZF: „O mie de motive pentru care businessul are încredere în România“

În condiţiile în care după alegerea preşedintelui Trump lumea şi mai ales Europa pare că au intrat într-o perioadă de turbulenţe, România nu are altceva de făcut decât să strângă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.