Raiffeisen Bank România: 3 din 10 români resimt ziua de Blue Monday ca pe una dintre cele mai dificile din an. Mai mult de jumătate devin mai precauţi cu cheltuielile, în timp ce 22% sunt mai predispuşi la decizii impulsive

Trei din 10 români spun că resimt ziua de Blue Monday, termen inventat pentru a descrie a treia zi de luni din ianuarie, care este considerată cea mai deprimantă perioadă a anului,  ca...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.