Grupul Żabka se extinde în România cu brandul froo, asistat de Exorigo-Upos: „Adaptarea la specificul pieţei din România a fost provocatoare”
Grupul Żabka, unul dintre cei mai importanţi retaileri europeni de proximitate, a demarat oficial extinderea în România prin lansarea brandului froo. Proiectul beneficiază de sprijinul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 9. Kaufland România
- Lanţul de cofetării Dulcinella menţine producţia la Târgu Neamţ: o nouă fabrică va înlocui proiectul care urma să fie construit la Cernica, în apropierea Capitalei, unde compania vrea să dezvolte un hub logistic
- Grupul Żabka se extinde în România cu brandul froo, asistat de Exorigo-Upos: „Adaptarea la specificul pieţei din România a fost provocatoare”
- Exclusiv ZF Corporate 5. Pavăl Holding
- Care sunt unicornii autohtoni? România are 25 de companii antreprenoriale evaluate la cel puţin 1 mld. lei fiecare