Antreprenori locali. Producătorul de locomotive electrice Softronic din Craiova estimează afaceri mai mari cu 25% anul acesta. A modernizat deja două locomotive pentru CFR Călători, care ating viteza de 160 km pe oră şi pot tracta 16 vagoane de călători. A primit o finanţare de 32 mil. euro de la Banca Transilvania pentru modernizarea a 19 locomotive electrice pentru CFR Călători
♦ Ieri, prima locomotivă modernizată a efectuat testele dinamice pe secţiunea de cale ferată Buftea-Brazi, urmând ca până la finalul acestui an primele două locomotive modernizate...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Opinie Dragoş Damian, Terapia Cluj: Zece motive pentru ca să avem încredere în România. O mie de argumente în favoarea fabricilor, uzinelor şi combinatelor. Un milion de speranţe pentru o Românie reindustrializată
- Bursă. De la plus 20,7% pentru Transelectrica la minus 5,7% în cazul TeraPlast. Top 5 creşteri şi top 5 scăderi de la începutul anului şi cum se explică acestea
- Tabloul pieţei muncii la final de 2024: creştere lentă, dar stabilă. Recrutarea şi salariile au continuat să crească. IT-ul rămâne cel mai bine plătit sector
- Urmează conferinţa ZF HR Trends: „2025, un an decisiv pentru HR: la răscrucea între inovaţie şi rezilienţă“. Construcţiile, între creştere şi stagnare: numărul de salariaţi a crescut cu 24% în ultimul deceniu, dar ritmul recrutării s-a temperat în ultimii
- Herbert Schuster, commercial managing director la STRABAG România: „Un motor principal al creşterii rămâne infrastructura, proiectele de transport, ce beneficiază de finanţare prin PNRR şi alte programe europene“