Conferinţa ZF Malluri & centre comerciale 2024. Mallurile din România devin centre regionale, care vizează clienţi şi din alte ţări. „Avem o nouă direcţie, de a aduce în proiecte experienţe de entertainment şi edutainment“. În următorii ani România va depăşi pragul de 5 milioane de metri pătraţi de retail modern, faţă de 4,3 milioane de metri pătraţi în prezent
♦ Iulius deja a închiriat jumătate din suprafaţa de retail de la viitorul proiect Rivus din Cluj ♦ Iaşiul şi Clujul aşteaptă noi „megamalluri“ în următorii ani ♦...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Conferinţa ZF Malluri & centre comerciale 2024. Mallurile din România devin centre regionale, care vizează clienţi şi din alte ţări. „Avem o nouă direcţie, de a aduce în proiecte experienţe de entertainment şi edutainment“. În următorii ani România va dep
- Frédéric Lamy, fost CEO al Leroy Merlin în România, numit director general de retailerul de mobilier XXXLutz, care are afaceri de aproape 100 mil. lei
- Industrie: managerii companiilor industriale se aşteaptă în continuare la o cerere slabă pe pieţele vestice. „Atât noile comenzi primite, cât şi volumele de producţie au scăzut în ritm accelerat în septembrie. Cel mai important, probabil, nivelurile de oc
- Hipermarketurile pierd teren în faţa modei şi marii dezvoltatori anunţă investiţii de sute de milioane de euro. Până în 2030 România trece de 5 mil. mp de spaţii de retail
- Grafic: Băneasa şi Parklake au atras cele mai noi nume în retailul românesc