ZF Tendinţe în piaţa de birouri 2025
Mihai Păduroiu, One United Properties: Piaţa locală de birouri trebuie să continue să se dezvolte, altfel riscăm să pierdem teren semnificativ în atragerea investiţiilor străine directe, un factor esenţial pentru creşterea economică
Într-un peisaj economic tot mai competitiv, dezvoltarea pieţei de birouri joacă un rol crucial în atragerea investiţiilor străine directe, un factor esenţial pentru creşterea economică....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Antoniu Panait, Vastint România: Din toamnă vom începe să promovăm faza a doua din proiectul Timpuri Noi Square, cu peste 105.000 mp de office. Am avut diferite discuţii cu chiriaşi foarte mari, care caută între 10.000 mp şi 20.000 mp
- Andreea Cotiga, CPI Property Group: Cred că piaţa imobiliară din Bucureşti şi din România continuă să atragă investitori, în pofida contextului politic şi economic marcat de incertitudine pe care îl traversăm
- Florian Niţu, Managing Partner, Popovici Niţu Stoica şi Asociaţii: Prezenţa la birou, considerată un avantaj necompetitiv al angajaţilor acum 2-3 ani, devine un beneficiu promovat de politicile multor companii
- Andrei Ianculescu, C&W Echinox: Caracteristicile tehnice ale clădirilor de birouri devin un factor important în procesul de închiriere
- Analiză Supliment Branduri Româneşti. Analiză. În ce domenii sunt brandurile româneşti lider de piaţă? Apă minerală, retail electro-IT şi vopsele sunt doar trei dintre ele. Dar la polul opus, care sunt sectoarele unde mărcile autohtone nu şi-au mai găsit loc prin