ZF Tendinţe în piaţa de birouri 2025
Andreea Cotiga, CPI Property Group: Cred că piaţa imobiliară din Bucureşti şi din România continuă să atragă investitori, în pofida contextului politic şi economic marcat de incertitudine pe care îl traversăm
Piaţa imobiliară din Bucureşti şi din România continuă să fie interesantă pentru investitori, în ciuda perioadei de incertitudine politică şi economică pe care o traversăm în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Răzvan Nica, BuildGreen: Vedem tendinţe de decarbonizare în clădirile de birouri mai vechi, care au fost construite în 2004-2005 sau 2010-2012. Mulţi dezvoltatori se uită la înlocuirea soluţiilor pe gaz cu pompe de căldură
- Antoniu Panait, Vastint România: Din toamnă vom începe să promovăm faza a doua din proiectul Timpuri Noi Square, cu peste 105.000 mp de office. Am avut diferite discuţii cu chiriaşi foarte mari, care caută între 10.000 mp şi 20.000 mp
- Andreea Cotiga, CPI Property Group: Cred că piaţa imobiliară din Bucureşti şi din România continuă să atragă investitori, în pofida contextului politic şi economic marcat de incertitudine pe care îl traversăm
- Maria Jianu, Speedwell: Queens District va aduce una dintre primele clădiri de birouri net zero din România. Taxa de servicii şi costurile de utilizare sunt optimizate într-un proiect net zero
- Supliment Branduri româneşti. „Made in Ro“ – între naţionalism şi globalizare