Supra: ZF eCommerce Summit 2025
Doina Vîlceanu, director de marketing, Content Speed: Următorul nivel e digitalizarea comerţului B2B – tot ce înseamnă distribuţie. B2C a ajuns la 6 mii de miliarde şi B2B e la 20-25 mii de miliarde de dolari. În B2B sunt cifrele mari şi avem nevoie de funcţionalităţi şi digitalizare pentru că e o zonă unde 1% înseamnă foarte multe milioane
Următorul nivel e digitalizarea comerţului B2B – tot ce înseamnă distribuţie. B2C e vocal şi a ajuns la 6 mii de miliarde şi în B2B e la 20-25 mii de miliarde de dolari, acolo sunt...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Comisia Europeană lansează investigaţii antitrust împotriva Google şi Apple, în ciuda avertismentelor lui Trump că va impune tarife din cauza „extorcării” companiilor americane
- ZF eCommerce Summit 2025. Steffen Heringhaus, fondator al Five Elements Digital: Vedem o consolidare a pieţei de digital advertising, o maturizare. Clientul a devenit mult mai educat
- ZF eCommerce Summit 2025. Bogdan Sorescu, director, eMAG Advertising: Vrem să venim cu o interfaţă dedicată vânzătorilor din platformă şi să investim foarte mult în continuare în AI şi data science
- Giganţii tehnologici chinezi o duc bine: Tencent, compania din spatele WeChat, a raportat o creştere de 90% a profitului în ultimul trimestru din 2024
- Cristina Pîrjol, General Manager, Fashion Days: Ne împărţim bugetele şi strategia pe fiecare canal în parte în funcţie de unde este clientul, în funcţie de ce caută clientul. Încercăm să fim cât mai prezenţi în zona de social media