Mihai Pătraşcu, CEO evomag: Vânzările evomag către companii au urcat la 7,5 mil. euro în 2024, echivalentul a 15% din vânzările totale ale companiei. Până la sfârşitul lui 2025, 10% din vânzările corporate vor fi generate de servicii adiţionale
Vânzările evomag către companii au urcat la 7,5 milioane de euro în 2024, echivalentul a 15% din vânzările totale ale companiei, au transmis reprezentanţii retailerului online printr-un...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. 2Performent, cel mai mare jucător de pe piaţa de marketing afiliat din România, a trecut anul trecut pe pierdere de 1,4 mil. lei
- Mihai Pătraşcu, CEO evomag: Vânzările evomag către companii au urcat la 7,5 mil. euro în 2024, echivalentul a 15% din vânzările totale ale companiei. Până la sfârşitul lui 2025, 10% din vânzările corporate vor fi generate de servicii adiţionale
- Bursă. Compania de securitate cibernetică SafeTech raportează venituri de 60 mil. lei şi un profit net de 13,5 mil. lei la nivel individual în 2024
- Morphosis Capital face prima investiţie în afara României şi preia un pachet minoritar în EnduroSat, producător de nanosateliţi şi furnizor de servicii spaţiale
- 1.000 de motive de încredere în România. Tudor Cosăceanu, UiPath: Revoluţia AI poate avea un epicentru şi în România