ZF eCommerce Summit 2025

Nicoleta Iancu, Customer Care & CX Director, eMAG Group: Am crescut gradul de satisfacţie al clienţilor ca urmare a interacţiunii cu chatbot-ul Dana până la 84-85%, foarte aproape de rezultatul agentului uman, de 90% - 91%

Gradul de satisfacţie al clienţilor ca urmare a interacţiunii cu chatbot-ul Dana, dezvoltat de eMag, a crescut până la 84-85%, foarte aproape de rezultatul agentului uman, care este de 90% -...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.