ZF eCommerce Summit 2025 P
Phil Hobson, Affinity Leader International, Marsh: Cred că vom înregistra o creştere cu două cifre în România anul acesta, este un business bun pentru noi, este o piaţă foarte competitivă
Compania de asigurări Marsh va înregistra o creştere cu două cifre în România anul acesta, susţine Phil Hobson, Affinity Leader International, Marsh, care adaugă că piaţa este bună...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF eCommerce Summit 2025. Steffen Heringhaus, fondator al Five Elements Digital: Vedem o consolidare a pieţei de digital advertising, o maturizare. Clientul a devenit mult mai educat
- ZF eCommerce Summit 2025. Bogdan Sorescu, director, eMAG Advertising: Vrem să venim cu o interfaţă dedicată vânzătorilor din platformă şi să investim foarte mult în continuare în AI şi data science
- Giganţii tehnologici chinezi o duc bine: Tencent, compania din spatele WeChat, a raportat o creştere de 90% a profitului în ultimul trimestru din 2024
- Cristina Pîrjol, General Manager, Fashion Days: Ne împărţim bugetele şi strategia pe fiecare canal în parte în funcţie de unde este clientul, în funcţie de ce caută clientul. Încercăm să fim cât mai prezenţi în zona de social media
- Elena Gheorghe, Country Manager, PayU GPO Romania: Anul 2024 a fost bun, plata online a înregistrat creşteri de 20-22%. Focusul e să adăugăm cât mai multe metode de plată pentru a captura cât mai mult din potenţialul pieţei