Urmăriţi astăzi de la ora 19 la emisiunea ZF IT Generation: Cum a repoziţionat start-up-ul SalesOMMO produsul său pentru specialiştii în vânzări? Ce investiţie caută în prezent şi care sunt planurile de dezvoltare în continuare? Aflaţi detallile de la Mihai Guran, fondator şi CEO SalesOMMO.
Urmăriţi astăzi de la ora 19 la emisiunea ZF IT Generation: Cum a repoziţionat start-up-ul SalesOMMO produsul său pentru specialiştii în vânzări? Ce investiţie caută în prezent şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Top companii non-tech care şi-au deschis centre IT în România
- Urmăriţi astăzi de la ora 19 la emisiunea ZF IT Generation: Cum a repoziţionat start-up-ul SalesOMMO produsul său pentru specialiştii în vânzări? Ce investiţie caută în prezent şi care sunt planurile de dezvoltare în continuare? Aflaţi detallile de la Mih
- Ericsson anunţă numirea lui Daniel Tudose în rolul de contry manager al Ericsson România şi Key Account Manager pentru Ericsson România şi Moldova. Tudose preia rolul de la Dragoş-Mircea Rebegea, care a fost promovat în funcţia de Head of Sales pentru Glo
- SITA, cel mai mare dezvoltator de soluţii tehnologice pentru industria aviatică, deschide un centru de dezvoltare şi cercetare la Cluj, primul din Europa de Est al companiei
- Dezvoltatorul de produse software Control F5 Software, afaceri de 3,9 mil. lei în 2023, plus 41% faţă de anul precedent. În 2024, compania mizează pe o creştere de 10% a cifrei de afaceri datorită soluţiilor bazate pe inteligenţă artificială