Motorul economiei poloneze din 2024, consumul, dă semne de slăbiciune
Vânzările de retail din Polonia au scăzut cu 3% în septembrie, la preţuri constante, faţă de aceeaşi perioadă din 2023, în timp ce economiştii anticipaseră o creştere de 2-3%,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Motorul economiei poloneze din 2024, consumul, dă semne de slăbiciune
- Fierbere mare între retaileri şi procesatori: proiectul de OUG înaintează cu paşi repezi. Proiectul privind plafonarea adaosurilor comerciale aplicate tuturor produselor agricole şi alimentare intră în linie dreaptă. Producătorii contestă această interven
- Lupta împotriva inflaţiei este „aproape câştigată“, iar băncile centrale trebuie să se concentreze acum mai mult pe susţinerea economiilor în faţa riscurilor în creştere. În zona euro, direcţia dobânzilor e clar în jos, iar o reducere mai în forţă a cost
- Iulian Anghel, ZF: Guvernul Ciolacu a făcut un plan de reducere a deficitului bugetar de ochii lumii, ştiind că nu el va anunţa creşterile de taxe şi impozite
- Florin Dragu, BNR: Numărul de companii a crescut de 2,6 de ori în ultimii 30 de ani, dar economia se confruntă cu o vulnerabilitate structurală - subcapitalizarea unui număr important de firme