Opinie EY România: Ce sponsorizări pot fi oferite pe final de an de către companii.În ce conditii cheltuiala cu sponsorizarea poate reprezenta un credit fiscal
Legea sponsorizării şi Codul fiscal permit sponsorizări şi prevăd facilităţi fiscale, în anumite condiţii
Cheltuiala cu sponsorizarea oferită nu este deductibilă fiscal, dar...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Firma de avocatură RTPR a asistat Grup Şerban Holding şi subsidiarele sale în legătură cu un credit sindicalizat de 73 milioane euro pentru refinanţarea datoriei existente şi dezvoltarea activităţii
- Opinie EY România: Ce sponsorizări pot fi oferite pe final de an de către companii.În ce conditii cheltuiala cu sponsorizarea poate reprezenta un credit fiscal
- PwC România a asistat fondul de investiţii Abris Capital Partners în vânzarea producătorului de hârtie Pehart Grup către INVL Baltic Sea Growth Fund
- Ce prevede programul guvernului Ciolacu 2: menţinerea cotei unice, reducerea taxării pe muncă, reducerea deficitului bugetar la 7%, impozitarea progresivă a marilor averi, reducerea birocraţiei, finalizarea proiectelor din PNRR
- EY: România a acordat 1,3 mld. euro prin ajutoare de stat. Peste 62% din proiecte au fost acordate companiilor străine