Analiza de luni. Zoom pe universul companiilor din România în ultimii 15 ani: cine a crescut cel mai mult, cine a restructurat, cine a creat locuri de muncă, cine este campionul creşterii profiturilor. Victoria micului antreprenor, faţă în faţă cu nevoia de companii mari, puternice
♦ ZF vă propune astăzi să priviţi către patru poze mari din economia locală în ultimii 15 ani: microîntreprinderi, firme mici, firme mijlocii şi firme mari. Unde erau în 2008 din...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mesajul antreprenorilor: Românii au arătat că atunci când există un pericol mare se mobilizează, se unesc
- Ce investiţii se vor face în Hunedoara şi Valea Jiului cu bani din Tranziţie Justă? 24 de companii au semnat contracte pentru proiecte în valoare totală de 255 de milioane de lei
- Mesajul micilor antreprenori: Ţara a prosperat, nu vrem să ne întoarcem în urmă cu 35 de ani. România este una dintre cele mai sigure ţări din Europa. România ne-a oferit şansa de a deschide un business şi nu vrem să pierdem susţinerea investiţiilor şi a
- Mesajul antreprenorilor către societatea românească: Situaţia de astăzi, în care suntem atât de dezbinaţi, nu este sănătoasă. Divizarea noi - ei trebuie ajustată prin respect şi creşterea nivelului de trai. Am beneficiat de cea mai bună perioadă din istor
- Deloitte Technology Fast 50 Europa Centrală. Cel mai important lucru pentru o companie la început de drum este să rezişti, pentru că orice început e greu